ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ


- ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΩΝ , ΕΠΙΡΡΙΠΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΝ ΔΑΣΑΡΧΗ Κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΚΑΛΤΣΟΓΙΑΝΝΗ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ Ο Κ.ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΓΕΩΡΓΑΝΟΣ ...

ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΩΝ , ΕΠΙΡΡΙΠΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΝ ΔΑΣΑΡΧΗ Κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΚΑΛΤΣΟΓΙΑΝΝΗ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ Ο Κ.ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΓΕΩΡΓΑΝΟΣ, ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ, ΥΠΕΥΘΥΝΟ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΟΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ, ΦΩΤΙΑ, ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ Η ΠΛΗΜΜΥΡΑ, ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΜΠΟΧΑΛΗΣ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, Ο Κ.ΓΕΩΡΓΑΝΟΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΠΕΛΘΕΙ, ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΠΛΗΜΜΥΡΑ, ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ Ή  ΦΩΤΙΑ, ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΜΠΟΧΑΛΗΣ, ΛΟΓΩ ΠΛΗΜΜΕΛΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΤΑΛΗΣΑΝ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΩΝ.

 

O ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΑΛΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ (ΔΑΣΑΡΧΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ) ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ ΓΕΩΡΓΑΝΟΥ ΣΤΟ IONIANRADIO.GR, “ΕΝΩ Ο Κ. ΓΕΩΡΓΑΝΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΊ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΕΝΤΟΛΗ ΜΟΥ ΑΝΗΣΥΧΕΙ, ΓΙΑΤΙ;;; « ΔΗΛΩΝΕΙ Ο Κ. ΣΚΑΛΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ «ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ Κ.ΓΕΩΡΓΑΝΟΥ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΑΜΠΕΛΑ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ. ΓΙΑΤΙ;;;», ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ « ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ»
O K. ΣΚΑΛΤΣΟΓΙΑΝΝΗ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΌΤΙ , ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ Δ.Δ.ΜΠΟΧΑΛΗΣ Κ. ΣΠΥΡΟ ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΟ , ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ, ΤΩΝ ΚΛΑΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΡΜΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ



Μία άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη, παραχώρησε ο κ. Άκης Ποταμίτης (Πρόεδρος Συλλόγου Ξεν/χων Αλυκών Ζακύνθου), στο IonianRadio.gr, με αφορμή την συζήτηση που έχει ανοίξει , για την κατασκευή προβλήτας.
Ο κ.Ποταμίτης, δίνοντας έμφαση στην αναβάθμιση των υποδομών , για τους μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες, καθώς και την διαχείριση των τουριστικών κρίσεων, όπως η πτώχευση της Thomas Cook, δήλωσε ότι «σε προτεραιότητα πρέπει , για να υπάρξει προοπτική και εξέλιξη στη Ζάκυνθο, οι αιρετοί και πρόσφατα εκλεγμένοι, να σχηματοποιήσουν τη δράση τους και να παρουσιάσουν ένα… master plan, ανάπτυξης της Ζακύνθου.
Στα πλαίσια της συνέντευξης , ο κ.Ποταμίτης αναφέρθηκε στις ολοκληρωμένες και επεξεργασμένες προτάσεις που πρέπει να υπάρξουν ,σε όλους τους τομείς, που συνδέονται με τη τουριστική ανάπτυξη του νομού, από τους άμεσα εμπλεκόμενους και όχι σε επικοινωνιακού χαρακτήρα, δημόσιες τοποθετήσεις.
Με πρακτικό πνεύμα , ο κ.Ποταμίτης , καταθέτει τις προτάσεις του, για την πτώχευση της Thomas Cook και σε ποια κατεύθυνση πρέπει να στραφούν, οι εμπλεκόμενοι φορείς, ώστε να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση, που θα διασφαλίζει και θα προστατεύει τους επιχειρηματίες, στην υπογραφή συμβολαίου.
Αναφορικά με το master plan  και την κατασκευή προβλήτας, ο κ.Ποταμίτης έκανε ένα βήμα ακόμη… «Υπάρχουν ψίθυροι εργολαβικών συμφερόντων».
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι δηλώσεις του, για τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων του Λιμενικού Ταμείου στο Δήμο Ζακύνθου και για το Γενικό Νοσοκομείο Ζακύνθου.



Άκης Ποταμίτης

THOMAS COOK 

Ήταν μια ατυχέστατη χρονιά με το συμβάν που είχαμε με τη Thomas Cook. Κεραυνός εν αιθρία δεν θα πω ότι ήταν , αλλά ήταν όμως δύσκολη στιγμή .
Στη συνάντηση βγήκε ότι όλα πάνε καλά, πράγμα που συμαίνει ότι πιέσεις που τυχόν θα έκαναν συνάδελφοι για να εξοφληθούν πιο γρήγορα, δεν έγιναν.
Τις περισσότερες φορές  είμαστε γυμνοί στα αγκάθια σαν επιχειρήσεις. Έχω θέσει πολλές φορές τα θέματα στο επιμελητήριο και επειδή είμαι και παθών, διότι για 5η φορά έχω υποστεί ζημία, πιστεύω ότι  πρέπει να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση ώστε όταν πηγαίνει ο επιχειρηματίας  το συμβόλαιο στην εφορία, να υπάρχει και συγκεκριμένο σχέδιο, που θα εγγυάται την ομαλή εκτέλεση αυτής της σύμβασης.
Είναι υποχρεωτικό να είναι ασφαλισμένο το συμβόλαιο, δεδομένου ότι το κράτος θα πάρει τα λεφτά του
Άρα λοιπόν νομίζω ότι πρέπει να θέσουν επί τάπητος σχέδιο για αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων στο μέλλον.
Στη τουριστική μας βιομηχανία, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, να θέσουν στη κυβέρνηση τα πράγματα , να τα βάλουν κάτω και να τα διαμορφώσουν έτσι  ώστε να διασφαλίζεται ο έλληνας επιχειρηματίας, ακόμη και να γίνεται οποιαδήποτε παρέμβαση  στις χώρες των tour operators
Κατ΄ εμένα, το βασικότερο είναι η εφορία, που έχει στα χέρια της το  συμβόλαιο,  να μην υποχρεώνει τον επιχειρηματία να πληρώνει, από τιμολόγιο  που έχασε ο ίδιος τα κέρδη
Αυτό είναι το λογικό, το σοβαρό και το νόμιμο. Να σταματάει η οποιαδήποτε υποχρέωση, από τη στιγμή που δεν εισπράττονται τα χρήματα.
Όλοι οι φορείς να είναι κάθετοι σε αυτό το θέμα. Για χρήματα που δεν εισπράττονται να μην υπάρχει υποχρέωση πληρωμής φόρου
Αυτή είναι η προσωπική μου εκτίμηση και διεκδίκηση.
Είναι σοβαρό πλήγμα και για την Ελλάδα, αλλά και για τη λειτουργία της τουριστικής οικονομίας.
Είναι τεράστια τα ποσά που παίζονται. Θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να ασφαλίζεται είτε με εγγυητική τραπέζης είτε με άλλο τρόπο, ώστε να μη κινδυνεύουν να χάσουν τα δεδουλευμένα όσοι ασχολούνται με το τουρισμό.

MASTER PLAN - ΠΡΟΒΛΗΤΑ

Κάποιοι άρχοντες θα πρέπει να έχουν master plan, για το τι μοντέλο θέλουν στον τόπο.
Αν θέλομε τουρισμό κρουαζιερόπλοιου  υπάρχουν 2 εκδοχές…. Πρέπει να στηριχτούν σε έναν άξονα της φέρουσας ικανότητας δυνατοτήτων ενός τόπου , σκεπτόμενοι πρώτα  τον πολίτη που ζει στον τόπο
Η κρουαζιέρα αν είναι από home port, δηλαδή λιμάνι που ξεκινάει και καταλήγει η κρουαζιέρα, τότε όντας ελλιμενισμένο το πλοίο , οι επιβάτες που θα έρχονται 2-3 ημέρες για να μπουν,  από τη πρώτη στιγμή  θα δημιουργήσουν  προστεθειμένη
οικονομική αξία, για το νησί. Το 2ο μοντέλο είναι να περνάνε τα πλοία, να μένουν 4-5 ώρες στο νησί και να φεύγουν.
Έχουμε όμως την δυνατότητα να την υποστηρίξουμε την κρουαζιέρα,  με σκουπίδια που να μην είναι στους δρόμους; τα λύματα γίνεται να μην είναι σε τράφους και θάλασσες; Νερό έχουμε, δρόμους; Νοσοκομείο στελεχωμένο; Άρα για αυτό λέω, να δούμε πρώτα, τι θέλουμε; Θέλουμε ντόπιους τουρίστες; Θέλουμε ποιοτικό ή μαζικό τουρισμό; Αυτά τα θέματα τα έθεσα στη συνάντηση αλλά δεν πήρα απαντήσεις.
Απευθύνθηκα στο κ.Αντιπεριφερειάρχη και τον ρώτησα, ποιο θα είναι το οικονομικό μπατζεκτ, που θα διαχειριστεί.
Δεν πήρα απάντηση.

  • «Άκουσα όμως κατ επανάληψη, το θέμα για το αν θα είναι η  προβλήτα στον  Άγιο Διονύσιο ή στον Άγιο  Νικόλαο… Υπάρχουν ψίθυροι εργολαβικών συμφερόντων… Στη μία περίπτωση έχουμε να σκάψουμε τη μισή θάλασσα έξω από το λιμάνι. Στην άλλη περίπτωση ,πρέπει να κατεβάσει τα βουνά και να θάψει τη θάλασσα.Τι μας ενδιαφέρει να κάνουμε σαν τόπος; Και με τι προτεραιότητες;»

Η δική μου πρόταση,  αν μας προκύπτει ένα από τα σχέδια να προσθέσουμε τη κρουαζιέρα, είναι  να δούμε τι είδος κρουαζιέρας θέλουμε, τι μεγέθη σκαφών, από ποιες χώρες… αν κάποιοι όμως, σοβαροί κα υπεύθυνοι δεν καθίσουν να τα μελετήσουν αυτά, δεν θα έχουμε ποτέ απαντήσεις…. Είναι το οικολογικό αποτύπωμα είναι το θέμα της εικόνας του νησιού, το θέμα των υποδομών….
Δεν είναι μόνο η στήλη πεσόντων, που δημιουργείται το καλοκαίρι πρόβλημα με τα λεωφορεία. Έχουμε την Αλεξάνδρου Ρώμα  που δεν έχει λήξει ακόμη ο χαρακτηρισμός της σαν δρόμος.
Τα 5 τελευταία χρόνια σέρνεται η   υπόθεση  αυτή  της κρουαζιέρας. Τι να πω; Θεωρώ ότι είναι λάθος και εκτιμώ ότι είναι από μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Έχει αυτός ό τόπος ένα μπούσουλα για το τι μοντέλο θέλει;;;
Υπήρξε ένα πακέτο φορέων στη σύσκεψη,  που κατέθεταν απόψεις, μεταξύ αυτών , δήμος περιφέρεια μηχανικοί, επιμελητήριο,  αλλά και μεμονωμένοι που  εκπροσωπούσαν μόνο την επιχείρηση τους.
Η κατασκευή θα έχει κάποια στάδια. Αυτό που  έχει όμως σημασία είναι η λειτουργία της πόλης και η αντιπαροχή του κεφαλαίου, τι  τόκο θα πιάσει, δημιουργώντας συνθήκες ανάπτυξης της περιοχής.
Η κ.Φράγκου, προσδιόρισε το κόστος  περίπου στα 87εκατομμύρια. Εγώ όμως με τα απρόβλεπτα που συνήθως συμβαίνουν,  πιστεύω ότι θα ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια….
Μήπως θα πρέπει να έρχονται σεΐχηδες για να έχουμε οικονομία σε επίπεδο σεΐχηδων και το δωμάτιο να το νοικιάζουμε 400 ευρώ αντί 45;
Τα τεχνικά στοιχεία, ελάχιστα θα πρέπει να μας απασχολούν.  Πρέπει να μας απασχολεί η ανταποδοτικότητα του έργου.

ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ

Δεν είναι φορτωμένος πολύ ο δήμος . Δεν είμαι κατά , στο να περνάνε αυτά τα «εργαλεία» στη κοινωνία, αλλά θέλω να μου πει ο δήμος  όταν το πάρει τι θα το κάνει. Γιατί αν το πάρει ένας καλός δήμαρχος όπως των Τρικάλων θα κάνει θαύματα. Αν όμως το πάρει κάποιος για να βάλει σε θέσεις κάποιους από τους ψηφοφόρους του, τότε θα είναι καταστροφή

 

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Έχουν σταματήσει οι προσλήψεις και το πρώτο που χρειάζεται είναι να στελεχωθεί. Περάσαμε 10 χρόνια που 5 έφευγαν, 1 έμπαινε.
Να προχωρήσει η στελέχωση με τους γιατρούς, να προχωρήσουν τα 2 τμήματα πυκνότητας και μαστογράφου  που είναι έτοιμα να λειτουργήσουν και να δοθούν εκείνες οι δυνατότητες που απαιτούνται ώστε  να λειτουργήσει και ΜΕΘ  για να συντηρείται κάποιο σοβαρό περιστατικό.
Κλείνοντας θα πω ότι συμφωνώ με το Βουλευτή Ζακύνθου,  ότι πρέπει να αναβαθμιστεί το ΕΚΑΒ ….



 ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΣΤΟ http://www.ionianradio.gr/index.php/last