ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

H Χριστίνα Τετράδη, Αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και Πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά Ζακύνθου, συμμετείχε στο ετήσιο συνέδριο του ΣΕΤΕ, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, με τίτλο «Redefining Realities: #someREACTdifferent», όπου παρουσιάστηκαν πρακτικές που πρέπει να στοχευθούν, για μία διαφορετική ανάπτυξη προορισμών και επιχειρηματικών μοντέλων, που προάγουν την αειφορία, τη βιωσιμότητα, την καινοτομία, την τεχνολογία, την τεχνογνωσία, την εμπειρία και το ταλέντο.

 

Τα κύρια σημεία που παρουσιάστηκαν, είναι τα εξής:

 

  • Πίεση για περισσότερες πράσινες υποδομές.
  • Σύζευξη τεχνολογίας και δημιουργικότητας, καινοτομίας και τεχνολογικών τάσεων.
  • Η προσαρμογή των νέων τεχνολογικών εργαλείων στις νέες απαιτήσεις των πελατών.
  • Τα ταξιδιωτικά χαρακτηριστικά των τουριστών της γενιάς των Μillennians.
  • Οι εμπειρίες, είναι το κίνητρο των ταξιδιών.
  • Η στροφή σε ανανεώσιμες πηγές και η χρήση νέων τεχνολογικών καινοτομιών, αποτελούν ενέργειες που μας βοηθούν να πετύχουμε μια βιώσιμη ανάπτυξη.
  • Η ανάγκη για αναθεώρηση και αναμόρφωση των επιχειρηματικών μοντέλων και των οργανωτικών δομών.
  • Τα βιώσιμα συστήματα τροφίμων & το Zero Waste, όπου τα απορρίμματα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν ως πολύτιμος πόρος.
  • Η χρήση της τεχνολογίας, ως μέσο βελτίωσης της συνολικής εμπειρίας.
  • Η παρουσίαση των πολιτιστικών πόρων με δημιουργικό τρόπο.

 

Η Χριστίνα Τετράδη δήλωσε:

«Στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που επικρατούν στην παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά, είναι άμεση ανάγκη προσαρμογής του ελληνικού τουρισμού στα νέα δεδομένα. Τώρα είναι η στιγμή των μεγάλων αλλαγών για τον ελληνικό τουρισμό.

Η εικόνα κάθε προορισμού πρέπει να συνδέεται με τη βιώσιμη ανάπτυξη, την καινοτομία, την τεχνολογία, τον πολιτισμό και τον αειφόρο τουρισμό.

Η περίπτωση του Thomas Cook, είναι ένα γεγονός που προβλημάτισε, όχι για το πώς θα απεμπλακούμε από τους Τour Operators, καθώς παραμένουν από τα πλέον σημαντικά κανάλια πωλήσεων, αλλά για το πως θα εμπλουτίσουμε τις εναλλακτικές μας δυνατότητες με νέα κανάλια.

Επιπλέον, σε σχέση με το βασικό προϊόν «Ήλιος και Θάλασσα», δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί, αλλά να αποκτήσει και άλλες διαστάσεις. Για την επόμενη ημέρα του τουρισμού, απαιτείται η διαμόρφωση στρατηγικών κατευθύνσεων και η υλοποίηση άμεσων δράσεων.

Ο τουρισμός εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Οι αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις αξίες των ταξιδιωτών είναι συνεχείς. Για να ξεχωρίσει η Ελλάδα πρέπει να σταθεί ψηλά, να αναθεωρήσει την αναπτυξιακή κουλτούρα του τουρισμού, αναμειγνύοντας την ιστορία και τον πολιτισμό μας με σύγχρονα στοιχεία και αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο τη μοναδικότητα της.»