ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

 Η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Ζακύνθου, αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τη διαχείριση της κρίσης του κοροναϊού στον Τουρισμό και τη στήριξη των τουριστικών επιχειρηματιών στη Ζάκυνθο αυτές τις κρίσιμες ώρες.

Για το σκοπό αυτό, η Επιτροπή Τουρισμού διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) με τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, ειδικό του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακό.

Θέμα του webinar:     Μάρκετινγκ ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων εν μέσω της κρίσης του κοροναϊού

Διάρκεια: έως 120 λεπτά

Ενότητες εισήγησης:

  • Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ η κρίση του κοροναϊού
  • Εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική ξενοδοχείων για ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ κρίση του κοροναϊού
  • Εναλλακτικές επιλογές ως προς την πολιτική ακυρώσεων στα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα
  • Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων από πλευράς τόσο των επιχειρήσεων φιλοξενίας όσο και του Δήμου Ζακύνθου

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί online την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020, από τις 18:30 έως 20:00 και απευθύνεται σε όλους τους ξενοδοχειακούς επιχειρηματίες και τις επιχειρήσεις φιλοξενίας της Ζακύνθου.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι χορηγία του Δήμου Ζακύνθου,  και είναι δωρεάν για όλους τους συμμετέχοντες.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση για τον τρόπο σύνδεσης και συμμετοχής.

 

Για την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης Ζακύνθου

 

Ο Πρόεδρος

Χαράλαμπος  Βαρβαρίγος   

 

Ο Αντιπρόεδρος

Αντώνης Νικολουδάκης

 


Δρ Δημήτρης Κούτουλας

Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, Επίκουρος Καθηγητής Τουριστικού Management, Πανεπιστήμιο Πατρών  

 

Ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, πολιτισμού, γαστρονομίας και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει μεγάλα έργα σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 31 χώρες. Μεταξύ άλλων, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ενέργειες τουριστικής ανάπτυξης και τουριστικές καμπάνιες για λογαριασμό εθνικών και τοπικών οργανισμών τουρισμού, Περιφερειών και Δήμων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο ο Δ. Κούτουλας καλύπτει ένα ευρύ πελατολόγιο αποτελούμενο από ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, boutique hotels, ξενοδοχεία πόλης κοκ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.

O Δ. Κούτουλας διδάσκει ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών μαθήματα σχετικά με τη Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.

Έχει επίσης διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Νότιας Αφρικής