Κυριακή 19 Νοέμβριος 2017
Βιντεοθήκη
Ζωντανά

Ο Δήμος Παξών έδωσε και φέτος, για 3η συνεχή χρονιά , το παρόν στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «WTM 2017», που πραγματοποιήθηκε στις 7-9 Νοεμβρίου στο Λονδίνο .

 Η Word Τravel Μarket  (W.T.M) αποτελεί ,το διεθνές τουριστικό γεγονός,  και έναν  σημαντικός δείκτης της κατάστασης του τουριστικού κλάδου και της ειδικότερα του τουριστικού ρεύματος της Αγγλικής αγοράς .

Με την ολοκλήρωση της φετινής World Travel Market, ολοκληρώνεται η πρώτη ουσιαστική « εξέταση»   για το πώς θα « τρέξει»  η  ερχόμενη τουριστική περίοδο, η οποία διαφαίνεται πολύ ευοίωνη για την Ελλάδα και για το Ιόνιο αρκεί να είμαστε ικανοί να « δημιουργήσουμε» επαναλαμβανόμενους επισκέπτες – πελάτες .

  Η WTM αποτελεί κάθε χρόνο , μια απαραίτητη πλατφόρμα δικτύωσης και πηγή πληροφόρησης τόσο από πλευράς τουριστικών τάσεων ,όσο και επαφών ,επιδεικνύοντας για ακόμα μια φορά πόσο σημαντικό είναι να συνεχίσουν να πραγματοποιούνταισυναντήσεις «πρόσωπο με πρόσωπο- be to be» και ο Δήμος μας να είναι παρών σε τέτοια διεθνή γεγονότα .

  Η γενική διάθεση και οι διάφορες συζητήσεις που έλαβαν χώρα στο αυτόνομο περίπτερο της ΠΙΝ  , επιβεβαίωσαν ότι το καλοκαίρι του  2018 θα είναι ένα ¨καλοκαίρι  αισιοδοξίας¨  και μάλιστα είναι θετικά τα μηνύματα και από την Αγγλική αγορά εάν η ισοτιμία ευρώ /λίρας δεν έχει μεγάλες διακυμάνσεις.

 Στην φετινή  έκθεση συμμετείχαν  πάνω από δεκαοκτώ χιλιάδες επαγγελματίες του τουρισμού Σύμφωνα λοιπόν με απόλυτα εξακριβωμένες από πηγές της ταξιδιωτικής  αγοράς στην Αγγλία, ο όμιλος TUI εμφανίζει  μια αύξηση της τάξης του 15% στις προκρατήσεις, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Αντίστοιχα ο Thomas Cook φαίνεται να εμφανίζει μια μικρότερη  αύξηση, περίπου στο 12-13%, ενώ η Jet2, η οποία ανοίγει συνεχώς προορισμούς στην Ελλάδα εκτόπιζοντας τον Thomas Cook από την δεύτερη θέση των αεροπορικών θέσεων, εμφανίζει αύξηση των προκρατήσεων περίπου 25% , ωστόσο υπάρχουν και οι ¨συγκρατημένοι  αισιόδοξοι που μιλάνε για 5-8% αύξηση συνολικά στην ελληνική αγορά πράγμα που δείχνει την γενική διάθεση των ΄Αγλλων  παρότι ¨άνοιξε ¨ξανα η τουρκική αγορά

   Σημαντικές μεταξύ άλλων οι επαφές που έγιναν με ταξιδιωτικούς δημοσιογράφους , διαχειριστές ταξιδιωτικών εμπειριών (blogger)  και επιχειρηματίες του τουρισμού για την προβολή και προώθηση των Παξών -μερικούς από τους οποίους καλέσαμε να επισκεφτούν το νησί μας και να το προωθήσουν μέσω των blog /διαδικτύου  - ως τουριστικού προορισμού με έμβαση στην διαφορετικότητα, με Brand  «7 μικρά νησιά , ένας Μεγάλος ΜΥΘΟΣ» , με ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή του μοναδικού προορισμού ως συστάδα νησιών  κατάλληλα τόσο για θαλάσσιο όσο και περιπατητικό τουρισμό.  

            Τον Δήμο Παξών, εκπροσώπησε Αντιδήμαρχος Οικονομικών Ποιότητας ζωής & Τουρισμού  κ. Γιώργος Λύχνος και δόθηκε συνέντευξη στο ελληνικό τηλεοπτικό και διαδικτυακό κανάλι ,  HELLENIC TV ,συνεργείο του οποόιυ προσκλήθηκε να επισκεφτεί το νησί τον ερχόμενο Μάιο .

  Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων η οποία είχε και την γενική διεύθυνση του περίπτερου ,  από τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ.Σπύρο Γαλιατσάτο και τον  υπάλληλο της Τουριστικής Δ/σης της ΠΙΝ κ.Γιώργο Παπαβλασόπουλο.

   o Δήμος Κέρκυρας από τον Δήμαρχο κ.Κ.Νικολούζο καi από  υπάλληλο της δ/σης Τουρισμού   , ο Δήμος Κεφαλονιάς από τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ.Ευάγγελο Κεκάτο , ο Δήμος Λευκάδος από τον Δήμαρχο κ.Κώστα Δρακονταειδή και τον   Αντιδήμαρχο Τουριμσού Κ Θανάση Περδικάρη .

  Το περίπτερο μεταξύ άλλων επισκέφτηκαν , η Υπουργός τουρισμού κα ‘Ελενα Κουντουρά   και αρκετοί άλλοι  .

  Θα θέλαμε να σημειώνουμε ότι η προσπάθεια για την προβολή του νησιού μας θα συνεχιστεί και στο επόμενο διάστημα ως βασική υποχρέωση και ανταποδοτικά,   στους επαγγελματίες  νησιού μας .