ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Μια σημαντική δράση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο Πνευματικό Κέντρο, όπου το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για την προώθηση της  Ζακύνθου ως προορισμού, διοργάνωσε συνάντηση εργασίας/workshop, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Marketing Greece.
Σκοπός αυτής της συνάντησης στην οποία συμμετείχαν η νέα Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, κ. Ρόδη Κράτσα, ο επόμενος Δήμαρχος Ζακύνθου, κ. Νικήτας Αρετάκης, εκπρόσωποι της υπάρχουσας Δημοτικής Αρχής, νεοεκλεγμένοι Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου Ζακύνθου, των Τουριστικών Πρακτόρων, των Πολιτιστικών Συλλόγων, των Ξενοδόχων, Αναπτυξιακών Συλλόγων και Παραγωγικών Φορέων, ήταν να συζητηθεί η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων, οι ευκαιρίες, αλλά και τα προβλήματα της Ζακύνθου, όπως τα γνωρίζουν όλοι εκείνοι που υπηρετούν τον τουρισμό και τον πολιτισμό της Ζακύνθου και έχουν ολοκληρωμένη εικόνα για το τι πρέπει να γίνει.

Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής της η κ. Τετράδη υπογράμμισε τα εξής:
"Ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων μας και χρειάζεται τη συμμετοχή όλων μας. Πρώτιστο για την ανάπτυξη όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων είναι η διαφύλαξη των τουριστικών πόρων και η αναβάθμιση της ποιότητας του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος. Τίνος τελικά είναι υπόθεση η ανάπτυξη των εναλλακτικών/ειδικών/θεματικών μορφών τουρισμού; Είναι υπόθεση και της Κυβέρνησης και της Αυτοδιοίκησης και των τουριστικών φορέων ακόμα και της τοπικής κοινωνίας.
Ο τουρισμός μας έχει συνδεθεί μόνο με τον ήλιο, τη θάλασσα και την εποχικότητα, ενώ εξαρτάται από τους Tour Operators. Το νησί μας όμως, έχει να προσφέρει και πολλά άλλα πράγματα που είναι σημαντικά, όπως τα χρώματα, οι εικόνες, οι γεύσεις, ο πολιτισμός, η ιστορία, οι δράσεις μας, το περιβάλλον, τα γραφικά μας χωριά και τα λαογραφικά μουσεία. Δυστυχώς, δεν έχουμε καταφέρει ακόμη να τα προβάλλουμε στο πακέτο των διακοπών που προσφέρουμε στους πελάτες μας, με συνέπεια να έχουμε ένα μέσο επίπεδο τουριστών. Είναι απαραίτητο λοιπόν να συνδυάσουμε την παράδοση, την ιστορία και τη φύση μας με την ξεκούραση και την ηρεμία. Η Ζάκυνθος να μην είναι γνωστή ως το νησί του Ναυαγίου, αλλά ως το νησί του Πολιτισμού, που έχει το Ναυάγιο. Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο και η Marketing Greece εργάζονται από κοινού για να αναπτυχθεί τουριστικά το νησί μας και σε αυτή την προσπάθεια σας θέλουμε όλους κοντά μας."
Το τρίπτυχο των ενεργειών για την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος είναι:
Α) Εμπειρία.
Β) Περιβάλλον.
Γ) Τρόπος ζωής.
Το επόμενο διάστημα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η Marketing Greece θα στοχεύσουν στα παρακάτω:
 
Α) Προβολή των ποικίλων εμπειριών που προσφέρει η Ζάκυνθος, ενθαρρύνοντας την αύξηση της διάρκειας παραμονής και της δαπάνης του επισκέπτη. 
 
Β) Αποσυμφόρηση των φημισμένων/πολυσύχναστων σημείων και διάχυση της τουριστικής κίνησης σε όλο το νησί. 
 
Γ) Προβολή βιωματικών εμπειριών συνδεδεμένων με τον πολιτισμό και το τοπικό στοιχείο.
 
Δ) Στόχευση σε αγορές/τμήματα αγοράς με ελκυστικό προφίλ.

 




Η νέα Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, κ. ΡόδηΚράτσα



Ο επόμενος Δήμαρχος Ζακύνθου, κ. Νικήτας Αρετάκης



Ο πρ.του Επιμελητηρίου Ζακύνθου,  κ. Φώτης Κόττης και η γραμματέας, κ. Νίκη Μαλαφούρη



Εκπρόσωποι των Τουριστικών Πρακτόρων, των Πολιτιστικών Συλλόγων, των Ξενοδόχων, Αναπτυξιακών Συλλόγων και Παραγωγικών Φορέων

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"

Ζάκυνθος Καιρός