ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ


Χάρης Μαρκουτσάς  στο IonianRadio.gr σε μία συνέντευξη που θα συζητηθεί-Τι δηλώνει για ΣΥΡΙΖΑ και Τσίπρα-Δεν τηρείται η Νομοθεσία στη πορθμειακή  γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης- Δε φταίει το   all inclusive φταίνε και ταβέρνες – Ο Πρόεδρος Αερολέσχης Ζακύνθου Στάθης Μαλαπέτσας εφ΄όλης της ύλης στο IonianRadio.gr-Στέλνει μηνύματα σε συγκεκριμένους αποδέκτες.

 

Ο Χάρης Μαρκουτσάς δηλώνει στο IonianRadio.gr:
 "Έχω κάνει μία ανάλυση των ανθρώπων που απαρτίζουν το ΣΥΡΙΖΑ. Δημιουργήθηκε από ένα κομμάτι της αριστεράς και από ένα μεγαλύτερο κομμάτι του ΠΑΣΟΚ που διαλύθηκε. Μέσα από αυτή την ανθρωπογεωγραφία και με τη λογική ότι πήρε την εκλογή ο ΣΥΡΙΖΑ για να βοηθήσει τον κόσμο, ψηφίστηκε. Είχαν φτιαχτεί πολλά κινήματα και ο κόσμος πίστεψε ότι θα ελαφρύνει αυτή η Κυβέρνηση τις υποχρεώσεις του.
Ο Λαφαζάνης έχει μια δική του φιλοσοφία και ονειρεύεται ένα μεγάλο κράτος. Αυτή η φιλοσοφία δεν μπορεί να περάσει στον άνθρωπο του ΠΑΣΟΚ που έχει πάει στο ΣΥΡΙΖΑ και έχει να πληρώσει υποχρεώσεις.
Το ΟΧΙ του δημοψηφίσματος είναι ΟΧΙ τα μέτρα δεν τα θέλω. Έτσι το μεταφράζαμε σε ελεύθερη μετάφραση. Το κακό είναι ότι και ΝΑΙ να ψήφιζαν τα μέτρα δεν υπήρχαν άρα πάλι θα πηγαίναμε σε μια διαπραγμάτευση. Ο Τσίπρας νόμισε ότι θα πλησιάσει τις μεγάλες δυνάμεις να τον βοηθήσουν. Όλοι του έλεγαν ότι " η θέση σου είναι στο ευρώ κάνε διαπραγματεύσεις και αν δεν σε στηρίξουν οι θεσμοί εμείς είμαστε εδώ ".
Μετά τη διαπραγμάτευση μας έδωσαν μεσοπρόθεσμο και δεν "χρεοκοπήσαμε"
Είτε μας αρέσει είτε όχι με ένα πολιτικό σύστημα θα βγούμε από το αδιέξοδο.
Κάθομαι και παρακολουθώ την κοινωνία. Ο κόσμος δεν είναι ακόμη έτοιμος για το καινούργιο και είναι ακόμη στη παλιά φιλοσοφία δηλαδή στο ΣΥΡΙΖΑ που είναι όσοι έφυγαν από το ΠΑΣΟΚ. Έτσι δε γίνεται να πάμε μπροστά Θεωρώ ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αυτά που κάνει δεν τα πιστεύει. Μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ βλέπω τρία κομμάτια του ΛΑΦΑΖΑΝΗ του ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ και του ΤΣΙΠΡΑ.
Ο Λαφαζάνης θέλει το μεγάλο κράτος, ο Βαρουφάκης θέλει τη χρεωκοπημένη Ελλάδα που θα την αγοράσουν και το μυστήριο ΤΣΙΠΡΑΣ που κοιτάζει την καρέκλα του. Ενώ πήγε σαν ΣΥΡΙΖΑ στις Βρυξέλλες επέστρεψε σαν ΤΣΙΠΡΑΣ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε πραξικόπημα για να πάρει την Κυβέρνηση και τώρα δεν ξέρει τι να την κάνει. Δεν είναι ώριμη η Κυβέρνηση να αναλάβει την Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι ότι η Ευρώπη δεν θέλει να φύγουμε από την Ευρώπη και στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι τι θέλει ο ΤΣΙΠΡΑΣ.Επειδή δεν έχουν τελειώσει τα προαπαιτούμενα πιστεύω ότι ισοδύναμα δεν θα μπορούν να βρεθούν και θα πάμε σε νέα ψηφοφορία στην Βουλή. Πιστεύω ότι οι εκλογές δεν θα έρθουν εύκολα γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει την εξουσία.
Μετά τις 10/8 που τελειώνει η ψήφος εμπιστοσύνης στον Τσίπρα , θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Είναι και το ΠΟΤΑΜΙ , ειδικού μοντέλου κόμμα, που σε όλα αυτή τη στιγμή λέει ΝΑΙ.
 
Ο Χάρης Μαρκουτσάς δηλώνει στο IonianRadio.gr: Δεν τηρείται η Νομοθεσία στη γραμμή Ζακύνθου -  Κυλλήνης
"Η πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου Κυλλήνης είχε μία φιλοσοφία που τελείωσε. Ήταν νομοτελειακό να γίνει.Το μοντέλο τελείωσε τώρα. Ο ανταγωνισμός είναι αθέμιτος γιατί δεν τηρείται η Νομοθεσία. Για να κάνεις ενέργειες γι αυτό πρέπει να έχεις ανταπόκριση και για να έχεις ανταπόκριση πρέπει να υπάρχει Κράτος. Για να υπάρχει Κράτος πρέπει να πάμε σε εκλογές
Υπάρχουν 3 καράβια που έκαναν κοινοπραξία και μία ακόμη εταιρεία. Εγώ το πλοίο το έχω νοικιάσει.
Όλα αυτά που γίνονται στο λιμάνι είναι λόγω του ότι δεν υπάρχει Κράτος.
 
Ο Χάρης Μαρκουτσάς δηλώνει στο IonianRadio.gr:  Δεν φταίει το All inclusive αλλά και οι ταβέρνες
 
"Εγώ τουριστικά τα βλέπω καλύτερα τα πράγματα, All inclusive εγώ έχω μόνο στο 30% . Αν το νησί οργανωθεί τουριστικά το all inclusive θα φύγει από μόνο του. Εμείς έχουμε συγκεκριμένη ποιότητα και αν έξω βρουν κάτι άλλο κάτι το διαφορετικό θα πάνε κι έξω. Αν λοιπόν αυτό το διαφορετικό φτιαχτεί θα τραβήξει τον κόσμο έξω".
 
Ο Στάθης Μαλαπέτσας, Πρόεδρος της Αερολέσχης Ζακύνθου μιλάει στο IonianRadio.gr:
 
"Ξεκίνησε η αερολέσχη από το 1980 και δραστηριοποιείται, ασχολήθηκα ως εκπαιδευτής και στην αερολέσχη Αθηνών. Με το χώρο ασχολούμαι πάνω από 30 χρόνια, ως μηχανικός, και ως εκπαιδευτής
Όσο ήμουν Αθήνα παρακολουθούσα την αερολέσχη και ασχολήθηκα όταν αποφάσισα να έρθω.
Έχουμε ένα αεροπλάνο και ένα ελικόπτερο που μας παραχωρεί εταιρεία. Το ελικόπτερο είναι πολύ πιο δύσκολο από το αεροπλάνο και για να στο εμπιστευτεί μία εταιρεία είναι δύσκολο. Είναι το πιο ασφαλές μέσο είτε το ελικόπτερο είτε το αεροπλάνο. Εκπαιδεύω και στα ανεμόπτερα το χειμώνα στις παρυφές της Πάρνηθας.
Προσπαθούμε αυτό να το οργανώσουμε και στη Ζάκυνθο
Στην αερολέσχη οι χειριστές που πετάνε είναι 2. Τους ενδιαφέρει να πετάξουν, να λάβουν αεροπορικές γνώσεις και δραστηριότητες. Σκοπός μας είναι η διάδοση του αεροαθλητισμού.
Είναι κάτι το διαφορετικό έχεις ευθύνη, είναι όμως το πιο ασφαλές μέσο εφόσον συντηρείται κι εφόσον τηρούνται οι κανόνες εναέριας κυκλοφορίας.
 
Για να πάρει κανείς πτυχίο είναι 8 μαθήματα και 50 ώρες εκπαίδευση. Δίνει εξετάσεις στην ΥΠΑ κάνει και μια πτήση εξεταστική και παίρνει το πτυχίο του όπου πλέον θεωρείται Κυβερνήτης.
 
Αν κάποιος είναι λίγο επιπόλαιος δεν συνεχίζουμε. Δεν υπάρχει θέμα φόβου. Πάντα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ώστε να ανταπεξέλθει σε κάποιο πρόβλημα τεχνικό ή άλλο.
Αν τηρείς ότι προβλέπεται στην αεροπορική νομοθεσία είναι το πιο ασφαλές μέσο.
 
Εμείς δεν έχουμε οργανώσει σχολή γιατί δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος. Υπάρχουν σχολές στην Αθήνα. Σύμφωνα με το καταστατικό μας πτήσεις προβλέπονται μόνο από μέλη ή για πυρκαγιές. Για να γίνει μέλος κάποιος η ετήσια συνδρομή είναι 50 ευρώ ετησίως.
Εμείς καλύπτουμε τα έξοδα της αερολέσχης με την εγγραφή. Η Αερολέσχη με την εγγραφή δικαιείται μισή ώρα πτήσης. Από εκεί και μετά η χρέωση πτήσης ανά ώρα είναι 200 ευρώ. Σε μία ώρα μπορεί να γίνει ο γύρος του νησιού.
Έχουμε πολλούς ξένους που όταν έρχονται διακοπές κοιτάνε αν υπάρχει αεροκλαμπ. Γίνονται μέλη στην Αερολέσχη γιατί το θέλουμε, παίρνει ταυτότητα και δίνουμε και κάποιο διαφημιστικό υλικό που μας παρέχει το επιμελητήριο , βάζουμε και εμείς τα cd μας κι έτσι συνδυάζουμε την προβολή της αερολέσχης με την προβολή της Ζακύνθου. Το ίδιο κάνουμε και εκδηλώσεις που γίνονται πανελλαδικά και είμαστε οι μοναδικοί που έχουμε περίπτερο και διανέμουμε διαφημιστικό υλικό . Στο AthensFlying στο Τατόι που λάβαμε πέρυσι μέρος είχαμε περίπτερο μαζί με την Αερολέσχη Αθηνών και προβάλαμε την Αερολέσχη Ζακύνθου. Αν μας παρείχε υλικό ο Δήμος για το νησί επίσης θα το διανείμουμε. Εντυπωσιάζονται με την οργάνωση που έχουμε.
Εμάς μας ενδιαφέρει να διαδοθεί και ο κοινωνικός ρόλος της αερολέσχης.
Εδώ και 10 χρόνια κοινοποιούμε έγγραφα στους φορείς του νησιού που αφορούν το τι μπορούμε να προσφέρουμε. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε. Πρόπερσι ενδιαφέρθηκε δίνοντας κάποια χρήματα το Επιμελητήριο. Ενημερώσαμε την Π.Υ και όταν χρειάστηκε αξιοποιήθηκαν κι έγιναν πτήσεις.
Το μέτρο της εναέριας επιτήρησης που κάποτε είχε εφαρμοστεί είχε αποδώσει αποτελέσματα. Είχαμε σώσει Πεντέλη, Πάρνηθα και Υμηττό.
Η εναέρια επιτήρηση φέρνει πολλά αποτελέσματα. Προλαβαίνεις. Επίσης εντοπίζουμε θαλάσσια ρύπανση. Δεν αντικαθιστούμε υπηρεσίες αλλά τους δίνουμε οδηγίες και τις κατευθύνουμε. Πρόσφατα κλήθηκα για πυρκαγιά στις Μαριές, σε 5΄ ήμουν στο σημείο και μπορούσα άμεσα να δώσω συντεταγμένες και ήρθαν στο σημείο της πυρκαγιάς.
Η Π.Υ. θέλει με βάση πρόγραμμα συγκεκριμένο να γίνεται επιτήρηση και 2 και 3 ώρες. Εκ των πραγμάτων κάνουμε πτήσεις όταν υπάρχουν πτήσεις μελών κι επιτηρούμε παράλληλα όμως από εκεί και μετά πρέπει να καλύπτονται τα έξοδα του αεροπλάνου.
Το Λιμεναρχείο έχει τα πλωτά μέσα όμως υπάρχουν πολλά συμβάντα που το αεροπλάνο μπορεί να βοηθήσει την υπηρεσία με πληροφορίες που η υπηρεσία θα αξιοποιήσει.
Το νησί χρειάζεται τουλάχιστον 20 ώρες το μήνα να πετάει το αεροπλάνο για επιτήρηση.
Ο αρχικός προϋπολογισμός για όλη την αντιπυρική προστασία είναι στα 12.000 ευρώ. Τώρα η μισή περίοδος έφυγε και είμαστε στα μισά, στα 6.000 ευρώ.
Εγγράφως τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχω πάρει καμία απάντηση από τις υπηρεσίες στις επιστολές που έστελνα. Στον κ.Κολοκοτσά απευθυνθήκαμε και προφορικά μου είπαν ότι το κονδύλι των 125.000 ευρώ έχει προγραμματιστεί που θα καταναλωθεί και θα προσπαθήσουν να κάνουν περικοπή από κάπου για να δώσουν κάποιο ποσό στην αερολέσχη. Φυσικά εγώ τους είπα ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑΤΕ?
Από τον κ.Νιοτόπουλο βλέπω ότι τουλάχιστον τα έγγραφα που έστειλα , χρεώθηκαν σε συνεργάτες του. Η κ.Μαργαρίτη με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να βρει κωδικούς επιχορήγησης.
Είπα να απευθυνθεί στην Π.Ε Θεσσαλίας που επιχορηγεί την εκεί αερολέσχη. Μου είπε θα το ερευνήσει και αυτό συνέβη πριν 25 ημέρες αλλά δεν έχω νεότερη απάντηση.

Ολόκληρη την εκπομπή μπορείτε να παρακολουθήσετε στο IonianRadio.gr (24.07.2015)