ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

  • «Έχουμε υποστηρίξει σαν εκπαιδευτικοί, ότι είναι προτιμότερο να λειτουργήσουμε με κυλιόμενο πρόγραμμα, ώστε να γίνονται δια ζώσης τα μαθήματα. Έχουμε παράδειγμα όπως η Σουηδία που δεν τα έκλεισε καθόλου. Υπήρχαν όμως έλεγχοι σε τακτικά διαστήματα και τεστ. Αυτά εδώ δεν τα δέχτηκε η κυβέρνηση»
  • «Άλλο θύμα , ζήτησε και έκανε τηλεεκλογές για ανάδειξη υπηρεσιακών συμβουλίων. Η ΟΛΜΕ είπε, δεν συμμετέχουμε, έγιναν εκλογές με 1% που τελικά αναγνώρισε. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν υπηρεσιακά συμβούλια, χωρίς εκπροσώπους των εργαζομένων»
  • «Ήρθαν κάποια εμβόλια για τους ανθρώπους που δουλεύουν στον υγειονομικό χώρο. Έχουμε καθυστέρηση στην προμήθεια. Αν είναι να πάρουμε το Μάρτιο εμβόλια είναι πολύ αργά. Πότε θα επεκταθεί η ανοσία; Γιατί δεν προμηθευόμαστε και από άλλες αγορές; Φαίνεται ότι κρύβονται οικονομικά συμφέροντα και πρέπει να δώσουμε σε κάποιες συγκεκριμένες εταιρείες τα κόστη για τα εμβόλια. Είναι λίγο εθνικιστικό… κι άλλο σκάνδαλο;»

ΝΙΚΟΣ ΓΡΑΨΑΣ (Εκπαιδευτικός, μέλος Νομαρχιακής ΣΥΡΙΖΑ Ζακύνθου )

 «Τα σχολεία άνοιξαν χωρίς καμία προετοιμασία. Μετά από 10 μήνες δεν έχουμε καμία πρόβλεψη και καμία αλλαγή. Έχουμε υποστηρίξει σαν εκπαιδευτικοί, ότι είναι προτιμότερο να λειτουργήσουμε με κυλιόμενο πρόγραμμα, ώστε να γίνονται δια ζώσης τα μαθήματα. Έχουμε παράδειγμα όπως η Σουηδία που δεν τα έκλεισε καθόλου. Υπήρχαν όμως έλεγχοι σε τακτικά διαστήματα και τεστ. Αυτά εδώ δεν τα δέχτηκε η κυβέρνησηΣε τοπικό επίπεδο δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Ότι πουν οι αποφάσεις του υπουργείου παιδείας.
Η υπουργός μας ζήτησε για τα παιδαγωγικά θέματα και όσο αφορά τα διαγωνίσματα και την υλη. Στην Αγγλία είχαν άλλους τρόπους, της προφορικής εξέτασης. Εδώ έστειλε εγκύκλιο για να γίνουν διαγωνίσματα. Αυτά τα πράγματα δεν γίνεται. Αν δεν μπορεί να βάλεις διαγώνισμα το βάζεις στο β΄ τετράμηνο. Αυτό που έγινε δημιούργησε άγχος και προβλήματα στους μαθητές. Οι συνθήκες δεν ήταν κανονικές και τελικά είπαν, καλύτερα ναι, να μη γίνουν διαγωνίσματα το α΄ τετράμηνο.
  • Άλλο θύμα , ζήτησε και έκανε τηλεεκλογές για ανάδειξη υπηρεσιακών συμβουλίων. Η ΟΛΜΕ είπε, δεν συμμετέχουμε, έγιναν εκλογές με 1% που τελικά αναγνώρισε. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν υπηρεσιακά συμβούλια, χωρίς εκπροσώπους των εργαζομένων.

Το μπάχαλο συνεχίστηκε…

Επίσης θα μπορούσε να είχε οργανωθεί η τηλεκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Πρόκειται για άλλη φιλοσοφία εκπαίδευσης. Δεν είναι όμως έτοιμοι οι εκπαιδευτικοί. Πριν λίγες ημέρες όμως, το υπουργείο  είπε να ξεκινήσει . Δηλαδή μπάχαλο …
Θα μπορούσε να είχαν γίνει καλοκαίρι, ή Σεπτέμβριο. Και τώρα διαβάζω ότι πρόκειται για τη τηλεκπαίδευση να ξοδευτούν 27 ευρώ ανά καθηγητή…. τι είδους επιμόρφωση είναι αυτή, όταν  δίνει στα κανάλια εκατομμύρια ;

Οι αστοχίες συνεχίζονται…

  • Ήρθαν κάποια εμβόλια για τους ανθρώπους που δουλεύουν στον υγειονομικό χώρο. Έχουμε καθυστέρηση στην προμήθεια. Αν είναι να πάρουμε το Μάρτιο εμβόλια είναι πολύ αργά. Πότε θα επεκταθεί η ανοσία; Γιατί δεν προμηθευόμαστε και από άλλες αγορές; Φαίνεται ότι κρύβονται οικονομικά συμφέροντα και πρέπει να δώσουμε σε κάποιες συγκεκριμένες εταιρείες τα κόστη για τα εμβόλια. Είναι λίγο εθνικιστικό… κι άλλο σκάνδαλο;

Φθορά υπάρχει, αγανάκτηση του κόσμου, πτωχεύσεις, ο φτωχότερος δυστυχεί ακόμη περισσότερο και ο Σταικούρας από τα 24 δις έχει διαθέσει μόνο τα 3 δις,  στους ανθρώπους,  στις επιχειρήσεις. Ούτε το δώρο Χριστουγέννων έδωσε.
Οι  μαθητές συνεχίζουν να συμμετέχουν στις τηλεδιασκέψεις, αλλά αυτό δεν είναι μάθημα. Δεν μπορούμε να κάνουμε ομαδικές εργασίες .. το άγχος των μαθητών έχει μετατραπεί σε θλίψη.
Από το δήμο πήραμε τις μάσκες, θα έπρεπε να προχωρήσει σε δωρεάν πετρέλαιο, να είχαν γίνει έλεγχοι στα καλοριφέρ, να υπάρχουν συνεργεία που θα οργώνουν τα σχολεία, να υπάρχουν καθαρίστριες. Οι μάσκες και τα αντισηπτικά δεν είναι τα μόνα που χρειάζονται.
Ο εκπαιδευτικός κόσμος θέση του  έχει να επικοινωνεί  καθημερινά με τους μαθητές, να διαθέτει τον εαυτό του στη γνώση. Δεν αρνούμαστε συμμετοχή σε τεστ, εμβολιασμό, επιμόρφωση των συμβούλων της περιφέρειας. Συμμετέχουμε σε αυτά απλώς αυτό δεν αρκεί».

  • ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ | IONIANRADIO.gr (ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ) : 
https://www.ionianradio.gr/index.php/ekpompes/recent