ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

«ΑΛΛΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ … ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ … ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΗ ΣΟΥΠΙΑ, ΝΑ ΠΕΙ ΔΙΑΦΩΝΩ …»

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ,ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΤΟ IONIAN RADIO .GR ΓΙΑΤΑ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ, ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ «ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΌΤΙ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ… ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ» Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΣΣΙΜΑΤΗ : «Αν θεωρεί ότι όλη αυτή η πολιτική είναι λάθος, τότε αν δεν έκανε μικροπολιτική, δεν θα έπρεπε να ψηφίσει το νόμο. Άλλα δηλώνει τοπικά και άλλα κάνει στη βουλή. Έρχεται σαν τη σουπιά, να πει διαφωνώ… δεν έχει καταψηφίσει έστω και ένα άρθρο … Ας βγει να πει δημοσίως ένα άρθρο που καταψήφισε … έστω ένα… Άρα όλα τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε».
  • «Ο κ. Ακτύπης μέσα στον πανικό του να αποδοκιμάσει μία δραστηριότητα που έκανα σαν δημοτικός σύμβουλος εγώ και σαν περιφερειακός ο κ. Καραίσκος και όχι σαν κομματικά στελέχη, να συναντηθούμε μετά από πρόσκληση με τους γονείς , τους μαθητές και γενικότερα την κοινότητα των Βολιμών για προβλήματα που αντιμετωπίζει το γυμνάσιο-λύκειο, έχει να κάνει με την αναστάτωση στη παιδεία που έχει προκαλέσει η κυβερνητική πολιτική.Ο βουλευτής με προσβλητικό τρόπο προς όλους αυτούς και καταρχήν στα παιδιά, θα πρέπει να ξανασκεφτεί τους χαρακτηρισμούς που μιλάει για συνάντηση ντροπής»
  • «Σιγά μη του πάρουμε και την άδεια του κ.Ακτύπη, για το που θα πάμε να ενημερώσουμε ή να ενημερωθούμε…»
  • «Να μην αναζητάει ο Ακτύπης στις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητα υποκινητές. Αυτός που υποκινεί είναι η πολιτική του υπουργείου παιδείας»
  • «Αυτά ο κ. Ακτύπης τα γνωρίζει, όπως γνωρίζει ότι η απάντηση της κ.Κεραμέως απέναντι σε αυτά τα αιτήματα, είναι να σέρνει τους εκπαιδευτικούς στα δικαστήρια, ποινικοποιώντας και απαγορεύοντας τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις. Αυτή είναι η αντιμετώπιση του υπουργείου παιδείας επάνω στ προβλήματα»
 
ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΣΣΙΜΑΤΗΣ  (Δημοτικός Σύμβουλος / Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης  «ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»)
 
«Η ανταλλαγή ανακοινώσεων δεν ήταν κοκορομαχία αντιπαραθέσεων. Αυτή την αντιπαράθεση ο βουλευτής επιχείρησε με αμετροεπή και προσβλητικό τρόπο στον ευαίσθητο τομέα της παιδείας
Ο κ. Ακτύπης μέσα στον πανικό του να αποδοκιμάσει μία δραστηριότητα που έκανα σαν δημοτικός σύμβουλος εγώ και σαν περιφερειακός ο κ. Καραίσκος  και όχι σαν κομματικά στελέχη, να συναντηθούμε μετά από πρόσκληση με τους γονείς , τους μαθητές και γενικότερα την κοινότητα των Βολιμών για προβλήματα που αντιμετωπίζει το γυμνάσιο-λύκειο, έχει να κάνει με την αναστάτωση στη παιδεία που έχει προκαλέσει η κυβερνητική πολιτική.
Ο βουλευτής με προσβλητικό τρόπο προς όλους αυτούς και καταρχήν στα παιδιά, θα πρέπει να ξανασκεφτεί τους χαρακτηρισμούς που μιλάει για συνάντηση ντροπής.
Υπό ποια έννοια ένας διάλογος που γίνεται από δυο (2) ανθρώπους της αυτοδιοίκησης, είναι συνάντηση ντροπής; Είναι απαξιωτικό, αλαζονικό και προσβλητικό.
Δεύτερον, προσπάθησε να δώσει περιεχόμενο στη φράση του αυτή, λέγοντας ότι θα έπρεπε να ντρεπόμαστε γι αυτά που είπαμε. Εμείς ενημερωθήκαμε, ακούσαμε τα προβλήματα που μας περιέγραψαν.
Άρα εμείς δεν είπαμε και δεν κάναμε διασπορά ψευδών ειδήσεων όπως κατηγορεί. Καταγράψαμε αυτά που μας είπαν. Κατά συνέπεια ο κ.Ακτύπης κάνει πως δεν καταλαβαίνει τα προβλήματα που το υπουργείο παιδείας έχει δημιουργήσει στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Χαμπάρι δεν πήρε από την πρωτοφανή κινητοποίηση που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα γι αυτό. Κάνει πως δεν καταλαβαίνει αυτές τις αντιδράσεις.
Στα πλαίσια αυτής της αντίδρασης ήταν και η τοποθέτηση για τα ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο λύκειο.
Θα περίμενε κανείς περισσότερο σεβασμό από τον κ.Ακτύπη σε αυτά τα παιδιά.
Χωρίς να είναι καθόλου ενημερωμένος ή προσπαθώντας να πει ότι οι αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι υποκινούμενες, αυτό υπονοούσε.
Εξακολουθεί να υποτιμά και να προσβάλει τη νοημοσύνη γενικότερα της κοινωνίας. Η εκπαιδευτική κοινότητα ήταν καλά ενημερωμένη. Εδώ και ένα μήνα υπάρχει έλλειψη καθηγητή οικονομίας, μάθημα που είναι κατεύθυνσης. Αυτό πόση πληροφόρηση χρειάζεται για να το γνωρίζουν παιδιά και γονείς; Το πρόβλημα είναι, γιατί δεν το γνωρίζει και τι θα κάνει γι αυτό;         Απασχολούσε ιδιαίτερα όλη την εκπαιδευτική κοινότητα της περιοχής. Επίσης μας ενημέρωσαν ότι ενώ τα προηγούμενα χρόνια έδινε τη δυνατότητα ολιγομελών τμημάτων κατεύθυνσης, φέτος με το έγγραφο του υπουργείου, δεν αναφέρεται το συγκεκριμένο σχολείο. Βεβαίως αυτό είχε δημιουργήσει ανησυχία στους γονείς. Δεν χρειάζονταν να τους πει κάτι κάποιος. Το ήξεραν οι ίδιοι και ζητούσαν εξηγήσεις.
Ο κ.Ακτύπης πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος…
Τα παιδιά, μας είπαν και  για το περίφημο σύστημα ελάχιστης βάσης εισαγωγής, που οδήγησε σε σφαγή. Από 319 επιτυχόντες στη Ζάκυνθο το 2019, φτάσαμε στους 169 το 2021. Αυτό δεν είναι πρόβλημα; Δεν είναι αποτέλεσμα των επιπλέον φραγμών που ήρθε να βάλει το σύστημα;
Είναι κεντρικό ζήτημα και ο κ.Ακτύπης κάνει πως δεν το αντιλαμβάνεται.
Με την περίφημη τράπεζα θεμάτων, οι εξετάσεις θα γίνονται από πανελλαδική  τράπεζα και θα είναι σαν πανελλήνιες εξετάσεις. Τα παιδιά αντιδρούν. Επίσης να πούμε και το άλλο. Είχε πέσει πολύ λάδι στη φωτιά από τις ενέργειες του υπουργείου παιδείας ,που είχε στείλει έγγραφο και ζητούσε να γίνουν συγχωνεύσεις τμημάτων και τα 24μελη τμήματα να φτάσουν μέχρι 28.
Σήμερα έχουμε 20 κρούσματα εδώ. Η συγχώνευση δεν έχει και αποτέλεσμα στη διασπορά της πανδημίας; Υπάρχει μεγάλη ανησυχία για το τι θα γίνει με τα σχολεία. Αυτά ο κ. Ακτύπης τα γνωρίζει, όπως γνωρίζει ότι η απάντηση της κ.Κεραμέως απέναντι σε αυτά τα αιτήματα, είναι να σέρνει τους εκπαιδευτικούς στα δικαστήρια, ποινικοποιώντας και απαγορεύοντας τις   απεργιακές τους κινητοποιήσεις. Αυτή είναι η αντιμετώπιση του υπουργείου παιδείας επάνω στ προβλήματα.
Σιγά μη του πάρουμε και την άδεια του κ.Ακτύπη, για το που θα πάμε να ενημερώσουμε ή να ενημερωθούμε.
Να μην αναζητάει ο Ακτύπης στις  αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητα υποκινητές. Αυτός που υποκινεί είναι η πολιτική του υπουργείου παιδείας.
Την πολιτική αυτή του υπουργείου την έχει προσυπογράψει και ο ίδιος ψηφίζοντας όλα τα νομοσχέδια που έχουν κατατεθεί στη βουλή.
  • Αν θεωρεί ότι όλη αυτή η πολιτική είναι λάθος, τότε αν δεν έκανε μικροπολιτική, δεν θα έπρεπε να ψηφίσει το νόμο. Άλλα δηλώνει τοπικά και άλλα κάνει στη βουλή. Έρχεται σαν τη σουπιά, να πει διαφωνώ… δεν έχει καταψηφίσει έστω και ένα άρθρο … Ας βγει να πει δημοσίως ένα άρθρο που καταψήφισε … έστω ένα… Άρα όλα τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε .            
Θα προσπαθήσουμε εμείς προσωπικά να φέρουμε θέμα στο δημοτικό συμβούλιο τα θέματα της παιδείας. Πρέπει να συζητηθούν. Έτσι κι αλλιώς η λειτουργία των σχολείων είναι μέσα στο πεδίο αρμοδιοτήτων του δήμου. Άρα είναι προφανές ότι αυτονόητα  έπρεπε να συζητείται  και να απασχολεί».
                
ΜΑΣΤΕΡ ΠΛΑΝ |
 
«Έχουν βγει στη δημοσιότητα τα πρακτικά της ΕΣΑΛ. Δεν τα έχω μελετήσει , ανατρέπονται όπως ακούγεται κάποια πράγματα. Θα ενημερωθώ και θα έρθει η ώρα που θα τοποθετηθώ δημόσια για ν α δούμε τι γίνεται με αυτή την ιστορία».
 
 
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ |
 
«Το θέμα των απορριμμάτων έχει καθυστερήσει να συζητηθεί . Απουσίαζε ο κ.Δήμαρχος στο τελευταίο.               .
Εγώ έκανα μία αναφορά στην ολιγωρία, όσο αφορά τους στόχους του περιφερειακού φοδσα
Θα ζητήσουμε να γίνει η συζήτηση, ώστε να υπάρξουν διευκρινίσεις στο δημοτικό συμβούλιο, όμως όχι ερήμην του δημάρχου.
Θα το θέσουμε στο αμέσως επάνω συμβούλιο».


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ | IONIANRADIO.gr (ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ) : 
https://www.ionianradio.gr/index.php/ekpompes/recent