Skip to main content
::

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Διονύσης Τουρκάκης | Καλή η διάθεση προσφοράς-δωρεάς ,ΑΛΛΑ, καλύτερη η πληρωμή των υφιστάμενων οφειλών

«Η Γενική Διευθύντρια, ΔΕΝ ΕΙΠΕ ότι βρίσκεται η ΔΕΥΑΖ σε οικονομικό αδιέξοδο»

Στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, η Γενική Διευθύντρια της Δ.Ε.Υ.Α.Ζ. δεν είπε :

-          ότι η επιχείρηση δεν έχει χρήματα.

-          Δεν είπε ότι αδυνατεί να λειτουργήσει.

  •          Δεν είπε ότι βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο.

Συγκεκριμένα ο κ. Διονύσης Τουρκάκης, πρόεδρος του Δ.Σ της ΔΕΥΑΖ,  με ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ,  επισημαίνει,

Η μεγαλύτερη προσφορά προς τη Δ.Ε.Υ.Α.Ζ. δεν είναι μια δωρεά είναι η συνέπεια.

Τις τελευταίες ημέρες ακούγονται προτάσεις για δωρεές και χορηγίες προκειμένου να χρηματοδοτηθούν έργα ύδρευσης και αποχέτευσης.

Κάθε διάθεση προσφοράς είναι θετική και αξίζει σεβασμό.

Πριν όμως συζητήσουμε για νέες δωρεές, ίσως αξίζει να συζητήσουμε για μια άλλη, πολύ μεγαλύτερη πηγή πόρων που ήδη υπάρχει.

-           Την πληρωμή των υφιστάμενων οφειλών.

Στην τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, η Γενική Διευθύντρια της Δ.Ε.Υ.Α.Ζ. δεν είπε :

-          ότι η επιχείρηση δεν έχει χρήματα.

-          Δεν είπε ότι αδυνατεί να λειτουργήσει.

-          Δεν είπε ότι βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο.

Αυτό που είπε ήταν κάτι διαφορετικό και πολύ πιο ουσιαστικό:

-           Υπάρχουν πολίτες και επιχειρήσεις που εξακολουθούν να μην εξοφλούν τις υποχρεώσεις τους.

-           Υπάρχουν σημαντικές ληξιπρόθεσμες οφειλές.

-           Υπάρχουν πόροι που ανήκουν στη Δ.Ε.Υ.Α.Ζ. και δεν έχουν ακόμη εισπραχθεί.

Και για αυτά πρέπει να γίνει ότι είναι δυνατόν για να υλοποιηθούν.

Αυτή είναι η πραγματικότητα.

-           Ένα απλό ερώτημα :

Αν όλοι όσοι οφείλουν στη Δ.Ε.Υ.Α.Ζ. τακτοποιούσαν τις υποχρεώσεις τους ή εντάσσονταν σε ρύθμιση, πόσα περισσότερα έργα θα μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν;

Πόσες περισσότερες παρεμβάσεις θα μπορούσαν να γίνουν;

Πόσα περισσότερα χρήματα θα επέστρεφαν στις τοπικές κοινωνίες μέσα από έργα ύδρευσης και αποχέτευσης;

-          Η Δ.Ε.Υ.Α.Ζ. δεν χρειάζεται  χορηγίες.

  • Χρειάζεται συνέπεια.
  • Χρειάζεται ισονομία.
  • Χρειάζεται όλοι να συμμετέχουν με τον ίδιο τρόπο.

Γιατί το νερό που φτάνει καθημερινά στα σπίτια μας, οι γεωτρήσεις, οι δεξαμενές, τα δίκτυα, τα συνεργεία και οι υποδομές δεν συντηρούνται από δωρεές.

Συντηρούνται από την ανταποδοτικότητα και τη συλλογική ευθύνη.

-           Η μεγαλύτερη κοινωνική προσφορά.

  • Δεν είναι να δώσει κάποιος κάτι παραπάνω.
  • Είναι να αποδώσει αυτό που ήδη οφείλει.
  • Δεν είναι να χρηματοδοτήσει κάποιος μόνος του ένα έργο.
  • Είναι να συμβάλουμε όλοι δίκαια στη λειτουργία των υποδομών που χρησιμοποιούμε καθημερινά.

-           Ένα ειλικρινές κάλεσμα.

Σε όσους έχουν εκκρεμότητες προς τη Δ.Ε.Υ.Α.Ζ.:

-           Ελάτε να ενημερωθείτε.

-           Ελάτε να ρυθμίσετε τις οφειλές σας.

-           Ελάτε να βρούμε λύσεις.

Γιατί κάθε ευρώ που εισπράττεται νόμιμα από οφειλές επιστρέφει στην κοινωνία ως έργο, ως συντήρηση δικτύων, ως καλύτερη υπηρεσία προς τον πολίτη.

Και γιατί, τελικά, η μεγαλύτερη δωρεά προς τη Δ.Ε.Υ.Α.Ζ. δεν είναι μια χορηγία αλλά η συνέπεια του καθενός στις υποχρεώσεις τους.

Είναι η συνέπεια όλων μας απέναντι σε μια κοινή υποχρέωση.

10η/2026 Τακτική συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου ΔΕΥΑΖ

Δείτε επίσης

του Δημήτρη Τετράδη
"Συντονιστείτε"