Skip to main content

Νικήτας Αρετάκης για Αρετάκειο:Αν δεν γίνει 6θεσιο, θα υποβάλω αγωγή και θα ζητήσω να περάσει στον δωρητή [video]

Οδηγείται όπως πάει, σε βέβαιο κλείσιμο. Η πολιτεία από ότι φαίνεται, δεν ενδιαφέρεται για την παιδεία στην περιοχή. Δεν καταλαβαίνω τον κ.Αγγελόπουλο ποιος λόγος τον έκανε να πάρει αυτή την απόφαση. Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. Ας το κάναμε ένα χρόνο δοκιμαστικά Ο Bουλευτής μπορεί να παρεμβαίνει παντού, σε όλη την ανάπτυξη του


  • Οδηγείται όπως πάει, σε βέβαιο κλείσιμο. Η πολιτεία από ότι φαίνεται, δεν ενδιαφέρεται για την παιδεία στην περιοχή. Δεν καταλαβαίνω τον κ.Αγγελόπουλο ποιος λόγος τον έκανε να πάρει αυτή την απόφαση. Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. Ας το κάναμε ένα χρόνο δοκιμαστικά
  • Ο Bουλευτής μπορεί να παρεμβαίνει παντού, σε όλη την ανάπτυξη του νησιού και δεν μπορεί να παρέμβει στο θέμα της παιδείας;

Ο Νικήτας Αρετάκης [τ.Δήμαρχος Δήμου Ζακύνθου] μιλά στην εκπομπή ΕΚΤΕΝΩΣ , με το δημοσιογράφο Δημήτρη Τετράδη

Το σχολείο, όχι μόνο δεν εγινε πρότυπο, το θέμα είναι ότι υποβαθμίστηκε σε 4θεσιο. Αυτό το γεγονός είναι απαράδεκτο. Προφανώς, έγινε γιατί μειώθηκαν οι μαθητές. Όμως η Δ.Ε. Ελατίων έχει δυόμισι χιλιάδες κατοίκους. Πριν το φτιάξω είχα έγγραφη διαβεβαίωση από δήμο, περιφέρια , δ/νση εκπαίδευσης, ότι θα λειτουργήσει σαν 6θέσιο. Το αποτέλεσμα ήταν να υποβαθμιστεί. Έγινε προσπάθεια να γίνει πειραματικό. Ήταν γνωστή και είναι σημαντική η βούληση των δημοτών και όλων των εμπλεκομένων. Προσπάθησα προσωπικά με το γραφείο πρωθυπουργού, άφησα τις εντυπώσεις μου, που τελικώς δεν έγιναν αποδεκτές, διότι προφασίστηκαν το θέμα της απόστασης και της μετακίνησης. Προσφέρθηκα εγώ να πληρώνω τα έξοδα μετακίνησης μέχρι και τους δασκάλους. Δεν τα κατάφερα. Ηλπιζα ότι θα αλλάξει τη παιδεία στο νησί, αυτό το σχολείο. Αν δεν αλλάξει να γίνει 6θεσιο, θα υποβάλω αγωγή και θα ζητάω να περάσει στον δωρητή. Και αυτό γιατί σαν 4θεσιο θα υποβαθμίσει τη παιδεία στην περιοχή και θα λένε ανάθεμα τον Αρετάκη. Γι αυτό θα το πάρω πίσω, εφόσον η πολιτεία θέλει να το υποβαθμίσει.

Το ότι υπάρχει χρόνος να αλλάξει η πολιτική απόφαση και άποψη οι πρωτεργάτες, και αναφέρομαι στον κ. Αγγελόπουλο. Είναι πολιτικό το θέμα, μοιραίως αφορά το βουλευτή. Δεν είναι δυνατόν να γεμίζει προκατ τη Ζάκυνθο και να μην μπορεί να προχωρήσει μία απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.

Εγώ δεν συζήτησα μαζί του, γιατί ξέρω ότι δεν προσφέρεται στις δικές μου παρεκκλίσεις.

Μετά θα το αξιοποιήσω σε άλλο προσανατολισμό που θα εξυπηρετήσει περισσότερο.

Οδηγείται όπως πάει, σε βέβαιο κλείσιμο. Η πολιτεία από ότι φαίνεται, δεν ενδιαφέρεται για την παιδεία στην περιοχή. Δεν καταλαβαίνω τον κ.Αγγελόπουλο ποιος λόγος τον έκανε να πάρει αυτή την απόφαση. Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. Ας το κάναμε ένα χρόνο δοκιμαστικά.

1400 τ.μ κτίριο δεν μπορεί να κάθεται εκεί πέρα. Δυστυχώς αποτύχαμε, παρόλο που το σχολείο ήταν αιτία, να μην έρθουν τα απορρίμματα στις Βολίμες.

Δεν καταλαβαίνω από ποιον εξαρτάται. Εγώ προσπάθησα να πείσω , ο αντίλογος ήταν θα το ξαναδούμε. Κατάλαβα ότι υπήρχε μια εσωτερική ανταλλαγή απόψεων και επικράτησαν οι άλλοι. Ο βουλευτής μπορεί να παρεμβαίνει παντού, σε όλη την ανάπτυξη του νησιού και δεν μπορεί να παρέμβει στο θέμα της παιδείας;

Έχουμε προσπαθήσει και δόθηκαν 800 χιλιάδες ευρώ για το Γυμνάσιο στο Καταστάρι, να κάνουμε άλλο ένα όροφο. Το αποτέλεσμα είναι, να μη μπορεί να βγει η άδεια, λόγω του συντελεστή δόμησης.

Ήθελα να τονίσω την αναντιστοιχία τη διοίκησης. Θα δημοσιοποιήσω τις επιστολές των τότε διοικούντων σε δήμο , περιφέρεια, για να δείτε τη διαφορά με σήμερα, όσον αφορά τη διαδοχή των διοικήσεων.

Για τη Ζάκυνθο είναι πολύ σημαντικό .Να χαθεί αυτό το σχολείο; Θα μπορούσα να έχω φτιάξει ξενοδοχείο, όμως ήθελα μνα βοηθήσω τη παιδεία, τίποτα άλλο

  • Οδηγείται όπως πάει, σε βέβαιο κλείσιμο. Η πολιτεία από ότι φαίνεται, δεν ενδιαφέρεται για την παιδεία στην περιοχή. Δεν καταλαβαίνω τον κ.Αγγελόπουλο ποιος λόγος τον έκανε να πάρει αυτή την απόφαση. Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. Ας το κάναμε ένα χρόνο δοκιμαστικά
  • Ο Bουλευτής μπορεί να παρεμβαίνει παντού, σε όλη την ανάπτυξη του νησιού και δεν μπορεί να παρέμβει στο θέμα της παιδείας;

Ο Νικήτας Αρετάκης [τ.Δήμαρχος Δήμου Ζακύνθου] μιλά στην εκπομπή ΕΚΤΕΝΩΣ , με το δημοσιογράφο Δημήτρη Τετράδη

Το σχολείο, όχι μόνο δεν εγινε πρότυπο, το θέμα είναι ότι υποβαθμίστηκε σε 4θεσιο. Αυτό το γεγονός είναι απαράδεκτο. Προφανώς, έγινε γιατί μειώθηκαν οι μαθητές. Όμως η Δ.Ε. Ελατίων έχει δυόμισι χιλιάδες κατοίκους. Πριν το φτιάξω είχα έγγραφη διαβεβαίωση από δήμο, περιφέρια , δ/νση εκπαίδευσης, ότι θα λειτουργήσει σαν 6θέσιο. Το αποτέλεσμα ήταν να υποβαθμιστεί. Έγινε προσπάθεια να γίνει πειραματικό. Ήταν γνωστή και είναι σημαντική η βούληση των δημοτών και όλων των εμπλεκομένων. Προσπάθησα προσωπικά με το γραφείο πρωθυπουργού, άφησα τις εντυπώσεις μου, που τελικώς δεν έγιναν αποδεκτές, διότι προφασίστηκαν το θέμα της απόστασης και της μετακίνησης. Προσφέρθηκα εγώ να πληρώνω τα έξοδα μετακίνησης μέχρι και τους δασκάλους. Δεν τα κατάφερα. Ηλπιζα ότι θα αλλάξει τη παιδεία στο νησί, αυτό το σχολείο. Αν δεν αλλάξει να γίνει 6θεσιο, θα υποβάλω αγωγή και θα ζητάω να περάσει στον δωρητή. Και αυτό γιατί σαν 4θεσιο θα υποβαθμίσει τη παιδεία στην περιοχή και θα λένε ανάθεμα τον Αρετάκη. Γι αυτό θα το πάρω πίσω, εφόσον η πολιτεία θέλει να το υποβαθμίσει.

Το ότι υπάρχει χρόνος να αλλάξει η πολιτική απόφαση και άποψη οι πρωτεργάτες, και αναφέρομαι στον κ. Αγγελόπουλο. Είναι πολιτικό το θέμα, μοιραίως αφορά το βουλευτή. Δεν είναι δυνατόν να γεμίζει προκατ τη Ζάκυνθο και να μην μπορεί να προχωρήσει μία απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.

Εγώ δεν συζήτησα μαζί του, γιατί ξέρω ότι δεν προσφέρεται στις δικές μου παρεκκλίσεις.

Μετά θα το αξιοποιήσω σε άλλο προσανατολισμό που θα εξυπηρετήσει περισσότερο.

Οδηγείται όπως πάει, σε βέβαιο κλείσιμο. Η πολιτεία από ότι φαίνεται, δεν ενδιαφέρεται για την παιδεία στην περιοχή. Δεν καταλαβαίνω τον κ.Αγγελόπουλο ποιος λόγος τον έκανε να πάρει αυτή την απόφαση. Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. Ας το κάναμε ένα χρόνο δοκιμαστικά.

1400 τ.μ κτίριο δεν μπορεί να κάθεται εκεί πέρα. Δυστυχώς αποτύχαμε, παρόλο που το σχολείο ήταν αιτία, να μην έρθουν τα απορρίμματα στις Βολίμες.

Δεν καταλαβαίνω από ποιον εξαρτάται. Εγώ προσπάθησα να πείσω , ο αντίλογος ήταν θα το ξαναδούμε. Κατάλαβα ότι υπήρχε μια εσωτερική ανταλλαγή απόψεων και επικράτησαν οι άλλοι. Ο βουλευτής μπορεί να παρεμβαίνει παντού, σε όλη την ανάπτυξη του νησιού και δεν μπορεί να παρέμβει στο θέμα της παιδείας;

Έχουμε προσπαθήσει και δόθηκαν 800 χιλιάδες ευρώ για το Γυμνάσιο στο Καταστάρι, να κάνουμε άλλο ένα όροφο. Το αποτέλεσμα είναι, να μη μπορεί να βγει η άδεια, λόγω του συντελεστή δόμησης.

Ήθελα να τονίσω την αναντιστοιχία τη διοίκησης. Θα δημοσιοποιήσω τις επιστολές των τότε διοικούντων σε δήμο , περιφέρεια, για να δείτε τη διαφορά με σήμερα, όσον αφορά τη διαδοχή των διοικήσεων.

Για τη Ζάκυνθο είναι πολύ σημαντικό .Να χαθεί αυτό το σχολείο; Θα μπορούσα να έχω φτιάξει ξενοδοχείο, όμως ήθελα μνα βοηθήσω τη παιδεία, τίποτα άλλο

Δείτε επίσης

του Δημήτρη Τετράδη
"Συντονιστείτε"