ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Με την συμμετοχή περιφερειαρχών, αντιπεριφερειαρχών και σύσσωμης της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, πραγματοποιήθηκε η 1η Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού στον ΕΟΤ.
Στο πρώτο περιφερειακό συμβούλιο τουρισμού η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων εκπροσωπήθηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικότητας και Ανταγωνιστικότητας. Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου,  ο κ. Αλεξάκης αφού πρώτα έδωσε τα συγχαρητήρια του για την σύγκλιση του πρώτου περιφερειακού συμβουλίου τουρισμού, ζήτησε λύσεις στα μεγάλα προβλήματα, καθώς και ανάπτυξη της αγροδιατροφής, που θα στηρίξει την τουριστική ανάπτυξη και θα αποφέρει χρήματα.
Τόνισε έντονα την ανάγκη της Περιφέρειας μας να απαγκιστρωθεί από το μαζικό τουρισμό και το ξεπερασμένο παραδοσιακό σχήμα Ήλιος και Θάλασσα, με στρατηγικό σχεδιασμό ενός ανθρωποκεντρικού τουριστικού μοντέλου ανάπτυξης, που θα αφουγκράζεται τα ‘θέλω’ των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα, τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και θα διαφυλάττει το περιβάλλον, την παράδοση και την ιστορία μας.
Έθεσε, στη συνέχεια, τους προβληματισμούς του για την προβολή και διαφήμιση. Τονίζοντας την ανάγκη της Περιφέρειας μας για ενίσχυση σε διαθέσιμους πόρους από δημόσιες επενδύσεις, για αναβάθμιση της παρουσίας μας σε εκθέσεις, σε εκδηλώσεις για φιλοξενία σημαντικών opinion makers και για δημιουργία γεγονότων που προβάλλουν την τουριστική μας ταυτότητα εντός και εκτός Ελλάδος με την υποστήριξη ειδικών συμβούλων.
Η συνεδρίαση του πρώτου περιφερειακού συμβουλίου πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ΕΟΤ παρουσία της ηγεσίας του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, καθώς επίσης και με συμμετοχή περιφερειαρχών και αντιπεριφερειαρχών από τις 13 περιφέρειες της χώρας.
Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης στην τοποθέτηση του προέβαλε την επιθυμία για τουρισμό 12 μηνών σε όλες τις περιφέρειες της χώρας. Στο νέο μοντέλο που σχεδιάζετε, η τουριστική πολιτική κάθε Περιφέρειας δεν θα αναπτύσσεται ανεξάρτητα και χωρίς να λαμβάνει υπόψη της τους εθνικούς στόχους. Αντιθέτως, θα δουλεύετε στενά με τις Περιφέρειες ώστε να δημιουργηθεί ένα ολιστικό πλάνο μάρκετινγκ, όπου κάθε περιφέρεια θα αναδεικνύει τα μοναδικά της χαρακτηριστικά και θα αλληλοσυμπληρώνεται με τις υπόλοιπες, ιδίως τις γειτονικές της, ώστε να πετύχουμε τη βιωσιμότητα τόσο στους προορισμούς όσο και στην εποχικότητα.