Την υποστήριξη των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων συνεχίζει ο Δήμος Ζακύνθου με την πραγματοποίηση ενός ακόμη διαδικτυακού σεμιναρίου (webinar) με τίτλο «Hotel Marketing Masterclass» κατά το διήμερο 29-30 Απριλίου. Εισηγητής αυτού του webinar είναι ο πολύπειρος επαγγελματίας του μάρκετινγκ Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ο οποίος θα αναπτύξει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό μάρκετινγκ για επιχειρήσεις φιλοξενίας.
Πρόκειται για ένα εντατικό και άκρως πρακτικό σεμινάριο που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής και καλύπτει ζητήματα αιχμής του σύγχρονου ξενοδοχειακού μάρκετινγκ. Στο πλαίσιο του webinar αναπτύσσονται τα επιμέρους βήματα του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ που θα επιτρέψουν σε ένα ξενοδοχείο να μεγιστοποιήσει τη μέση τιμή δωματίου και τα έσοδά του. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο ξενοδοχειακό branding, στα επιμέρους εργαλεία του online marketing καθώς και στο «Direct-Booking Octagon», μια μεθοδολογία οκτώ σημείων για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων που επιτρέπει στις επιχειρήσεις φιλοξενίας να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα κανάλια διανομής.
Το διήμερο Hotel Marketing Masterclass θα πραγματοποιηθεί στις 6 και 7 Μαΐου 2020. Η ώρα έναρξης του σεμιναρίου και για τις δύο ημέρες είναι στις 16:00, ενώ θα διαρκέσει μέχρι τις 20:00. Έχει προβλεφθεί διάλειμμα στις 18:00 ακριβώς. Η παρακολούθηση είναι δωρεάν και προβλέπεται αποκλειστικά για τους τουριστικούς επαγγελματίες και τους κατοίκους της Ζακύνθου. Όσοι ενδιαφέρονται να εγγραφούν στο σεμινάριο παρακαλούνται να στείλουν στην Επιτροπή Τουρισμού του Δήμου (στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) το ονοματεπώνυμό τους και την επιχείρηση ή το φορέα όπου εργάζονται. Οι θέσεις του σεμιναρίου είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας κατά την εγγραφή.
«Είναι μεγάλη μας χαρά που εξασφαλίσαμε τη δυνατότητα δωρεάν συμμετοχής των συμπολιτών μας στο κορυφαίο σεμινάριο ξενοδοχειακού μάρκετινγκ με εισηγητή ένα φίλο της Ζακύνθου, τον κ. Κούτουλα», τόνισε ο κ. Αντώνης ΝικολουδάκηςΑντιπρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ζακύνθου και διοργανωτής του webinar.
«Έχοντας εξασφαλίσει τη στήριξη του Δημάρχου κου Νικήτα Αρετάκη και με την ενεργή συμμετοχή και ενίσχυση του Προέδρου της Επιτροπής και Αντιδημάρχου Λαγανά κου Χαράλαμπου Βαρβαρίγου, με αυτήν τη διαδικτυακή εκπαίδευση συνεχίζουμε τη σειρά των webinars που πρώτος από όλους του Δήμους και τις Περιφέρειες της χώρας ξεκίνησε ο Δήμος Ζακύνθου, προκειμένου να στηρίξουμε τις τοπικές μας επιχειρήσεις στην τόσο δύσκολη κρίση που αντιμετωπίζει ο ελληνικός τουρισμός.
Σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο για τον Τουρισμό, ο Δήμος Ζακύνθου ανταποκρίνεται ουσιαστικά και με δυναμική κι επιστημονική υποστήριξη των επαγγελματιών της Φιλοξενίας στο νησί μας.»
Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με ιδιαίτερα πρακτικό και ζωντανό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση της δικής τους επιχείρησης προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.
Ο εισηγητής Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 32 χώρες.
Ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο ο Δ. Κούτουλας καλύπτει ένα ευρύ πελατολόγιο αποτελούμενο από ξενοδοχειακούς ομίλους, οικογενειακές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αστικά και παραθεριστικά ξενοδοχεία, boutique hotels κοκ., συμβουλεύοντας και υποστηρίζοντάς τα σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού, concept development, ανακαίνισης, μάρκετινγκ, branding, αύξησης πωλήσεων ανά τμήμα (F&B, spa κοκ.), οργανογράμματος και στελέχωσης, εκπαίδευσης προσωπικού, ποιοτικού ελέγχου, αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και χειρισμού των κριτικών στο TripAdvisor.
Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας, της Κύπρου και της Νότιας Αφρικής, ενώ έχει διενεργήσει σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών σε επτά χώρες. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
 
Για την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης Ζακύνθου
 
 
Ο Πρόεδρος
 
Χαράλαμπος  Βαρβαρίγος
 
 
Ο Αντιπρόεδρος
Αντώνης Νικολουδάκης