ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Συνεδρίασε την Τρίτη (28-01-2014) το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Διαχείρισης Τουριστικού Προορισμού «VisitZakynhtos» με θέματα που αφορούσαν τα αποτελέσματα των δύο τουριστικών εκθέσεων

της Ουτρέχτης και της Βιέννης, τους πιθανούς τρόπους χρηματοδότησης του Οργανισμού, το branding του τουριστικού προορισμού της Ζακύνθου και την σύσταση ομάδων εργασίας.

Για την συμμετοχή του Οργανισμού στις εκθέσεις, το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και ο εκπρόσωπος του Δήμου Ζακύνθου σε αυτές, Θοδωρής Κολπονδίνος προχώρησε στην ενημέρωση των μελών. Τα μηνύματα που λαμβάνονται από τις δύο αγορές είναι θετικά, καθώς από την Ολλανδία θα πραγματοποιούνται δύο πτήσεις την εβδομάδα, που αυτό σημαίνει πως κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, το νησί θα επισκεφθούν 7.000-8.000 χιλιάδες άτομα. Στην έκθεση της Ολλανδίας, η αποστολή της Ζακύνθου έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στον πολιτισμό και κυρίως στην διοργάνωση της Διεθνούς Συνάντησης Τέχνης και Δημιουργίας. Τα μηνύματα είναι πολύ θετικά και από την έκθεση της Βιέννης. Φέτος, αναμένεται μία σημαντική αύξηση που θα κυμανθεί από 12 έως 15%.

Για την καλύτερη ενημέρωση των μελών για τις δυνατότητες χρηματοδότησης του Οργανισμού, στην συνεδρίαση παρευρέθηκε ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Στέφανος Καψάσκης. Τα μέλη σε πρώτη φάση, φαίνεται να συμφωνούν σε μία πολύ μικρή αύξηση των τελών παρεπιδημούντων, η οποία θα κατατίθεται ξεχωριστά υπέρ του Οργανισμού. Ο τρόπος αυτός θεωρείται ως πιο δίκαιος και αποδοτικός, αλλά παράλληλα, εξετάζονται και άλλοι τρόποι χρηματοδότησης.

Τα μέλη συμφώνησαν να βρεθεί μία συγκεκριμένη πρόταση για το branding της Ζακύνθου μέσα σε δύο μήνες, αφού πρώτα συλλέξουν τις γνώμες ειδικών σε θέματα προβολής.

Τέλος, το Δ.Σ. προχώρησε στην σύσταση μικρών ομάδων εργασίας, ώστε να προχωρά συντονισμένα το έργο του Οργανισμού και να εφαρμόζεται το Σχέδιο Στρατηγικής Ανάπτυξης του Ζακυνθινού Τουρισμού. Οι ομάδες που συστάθηκαν είναι οι παρακάτω: α) Στρατηγικού Σχεδιασμού και Διαχείρισης του Προορισμού, β) Μάρκετινγκ, Προβολής, Δημοσίων Σχέσεων & Ψηφιακής Τεχνολογίας, γ) Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού, δ) Επενδύσεων, Υποδομών και Κανονιστικής Μεταρρύθμισης, ε) Απασχόλησης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού, στ) Προσβασιμότητας και Εξυπηρέτησης των Επισκεπτών και ζ) Συμβούλιο Ποιοτικού Τουρισμού Ζακύνθου.