ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Στην έκτακτη Γενική συνέλευση του συλλόγου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη      αποφασίστηκε ομόφωνα:

  1. Σε όλες αυτές τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στην δημόσια διοίκηση, κάθε νέα δηλωτική πράξη που καλούμαστε να διεκπεραιώσουμε για τους φορολογουμένους πολίτες , για τον κλάδο μας αποτελεί επιπρόσθετη εργασία και αποτελεί επιπλέων κόστος για την  διεκπεραίωση λόγο της αύξησης των συνεργατών στα γραφεία μας, την πληρωμή υπερωριών κτλ (λόγο της αύξηση σημαντικά του χρόνου απασχόλησης μας για κάθε πελάτη) αναγκαζόμαστε  να χρεώνουμε έχτρα για όλες αυτές τις καινούργιες υπηρεσίες.
  2. Ξεκίνησε πιλοτικά από τη 1η/10/2020, η ψηφιακή διαβίβαση στην πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Βιβλίων–myDATA  για όλες  τις επιχειρήσεις  και για  παραστατικά που εκδίδουν από αυτή την ημερομηνία και μετά. Όλες  οι  επιχειρήσεις  πρέπει  συμμετάσχουν  ενεργά  σε αυτό το  τρίμηνο  της  πιλοτικής λειτουργίας, ώστε να προετοιμαστούν για την παραγωγική περίοδο 01-01-2021. Όλοι οι επιχειρηματίες πρέπει να έρθουν σε συνεννόηση άμεσα με τους λογιστές τους, προκειμένου να προετοιμαστούν καλύτερα για αυτή την μετάβαση, με δεδομένο ότι τα λογιστικά γραφεία και οι λογιστές θα χρειαστούν πολύ περισσότερο χρόνο εργασίας και κόστους για να διεκπεραιώσουμε όλες αυτές τις αλλαγές της πλατφόρμας myDATA.

 

Μετά τιμή

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Λ.Φ.Ε.Ε. Ζακύνθου

Ο Πρόεδρος

Νικόλαος Γ. Τσουκαλάς