Skip to main content

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Ινδία, η νέα μεγάλη αγορά εξερχόμενου τουρισμού - 55 δισ.δολ. η αξία μέχρι το 2030

Ο τουριστικός τομέας της Ινδίας καταγράφει εντυπωσιακή ανάπτυξη, χάρη στην άνοδο του διαθέσιμου εισοδήματος, την αύξηση της μεσαίας τάξης και τη βελτίωση της διεθνούς συνδεσιμότητας. Αυτή η δυναμική θα αποτυπωθεί έντονα στη φετινή διοργάνωση της Arabian Travel Market (ATM), που θα πραγματοποιηθεί από τις 28 Απριλίου έως την 1η Μαΐου στο Dubai World Trade Centre, όπου η Ινδία θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, τόσο ως προορισμός όσο και ως δυναμική αγορά εξερχόμενου τουρισμού.

  • Η Ινδία «πηγή» και «προορισμός» για τον διεθνή τουρισμό

Σύμφωνα με την Future Market Insights, η αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Ινδίας αναμένεται να φτάσει τα 55 δισ. δολάρια έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 11,4%. Η τάση αυτή ενισχύεται ιδιαίτερα από τη νέα γενιά Ινδών ταξιδιωτών, που επιδιώκουν αυθεντικές εμπειρίες στο εξωτερικό. Την ίδια ώρα, πολλές χώρες αυξάνουν τις προσπάθειές τους για να προσελκύσουν Ινδούς τουρίστες, με τη STR να κατατάσσει την Ινδία ανάμεσα στις πιο στοχευμένες αγορές παγκοσμίως.

Το 2024, το Ντουμπάι υποδέχθηκε 3,14 εκατομμύρια επισκέπτες από τη Νότια Ασία, με την Ινδία να έχει τον κυρίαρχο ρόλο, συμβάλλοντας καθοριστικά στη συνολική αύξηση των διεθνών επισκεπτών που ανήλθαν σε 18,72 εκατομμύρια (+9% σε ετήσια βάση). Παράλληλα, η εσωτερική ξενοδοχειακή αγορά της Ινδίας έχει αναπτυχθεί σημαντικά, με προσθήκη 114.000 νέων δωματίων την τελευταία δεκαετία και διατηρούμενο υψηλό ενδιαφέρον από επενδυτές και developers.

  • Ισχυρή παρουσία στην ATM 2025

Η Ινδία ετοιμάζεται να ενισχύσει σημαντικά την παρουσία της στη φετινή Arabian Travel Market, με αύξηση 41% σε σχέση με πέρυσι. Στο περίπτερο της χώρας θα συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, το Υπουργείο Τουρισμού της Ινδίας, οι αεροπορικές εταιρείες Air India και Air India Express, καθώς και τουριστικά συμβούλια από περιφέρειες όπως η Γκόα, η Καρνατάκα, η Μάντια Πραντές και η Ούταρ Πραντές.

Η Danielle Curtis, Exhibition Director ME της ATM, τονίζει πως η αυξημένη εκπροσώπηση της Ινδίας «αναδεικνύει τον πλούτο και την ποικιλομορφία των τουριστικών της προϊόντων – από την πολυτέλεια και την ευεξία έως τον πολιτισμό και την περιπέτεια – ενώ παράλληλα ενισχύει τις διεθνείς τουριστικές συνέργειες».

  • Ινδία στο επίκεντρο των συνεδρίων και των τάσεων

Κατά τη διάρκεια του ATM 2025 θα πραγματοποιηθούν 68 συνεδρίες σε τρεις θεματικές σκηνές: Global Stage, Future Stage και Business Events Stage. Στις 30 Απριλίου, κορυφαία στελέχη marketing θα συμμετάσχουν στη συζήτηση με τίτλο “Multimedia: Connecting Global Audiences & Unlocking Hyper-Localised Campaigns”, αναλύοντας τη δυναμική αγορών όπως η Ινδία και η Κίνα.

Σε άλλη συνεδρία, το πάνελ “The Big Ticket Events: Global Impact and Learnings” θα εξετάσει τον ρόλο του αθλητικού και event tourism, αναδεικνύοντας παραδείγματα όπως η διοργάνωση αγώνων του Indian Premier League στη Σαουδική Αραβία, που ενισχύει την τουριστική συνεργασία Ινδίας – Μέσης Ανατολής.

Η τελευταία ημέρα του ATM θα φιλοξενήσει παρουσίαση της Euromonitor με ανάλυση τάσεων στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ενώ η Shivani Gupta, Managing Partner της SPAG, θα μιλήσει για τη νέα γενιά Ινδών ταξιδιωτών, αποκαλύπτοντας στρατηγικές προσέγγισης της ταχύτερα αναπτυσσόμενης τουριστικής αγοράς στον κόσμο.

Η φετινή ATM, στην 32η διοργάνωσή της, θα φέρει μαζί πάνω από 2.600 εκθέτες και 47.000 επισκέπτες, προβάλλοντας 161 παγκόσμιους προορισμούς και εστιάζοντας στο θέμα “Global Travel: Developing Tomorrow’s Tourism Through Enhanced Connectivity”, τονίζοντας τη σημασία της διεθνούς διασύνδεσης για το μέλλον του βιώσιμου τουρισμού.

Πηγή:tornosnews

Δείτε επίσης

του Δημήτρη Τετράδη
"Συντονιστείτε"